نمایه نویسندگان

آ

  • آروانه، مرجان نقش رسانه‌های اجتماعی در انگیزه‌های نوع‌دوستانه و خودخواهانه بر قصد‌خرید مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]

ا

  • ابراهیمی، الهام ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانال‌های توزیع چندگانه در صنعت بانکداری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 30-50]
  • ابراهیمی خراجو، وحیده ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 83-106]
  • ابوالفضلی، ابوالفضل ناسایی برنامه های آینده شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]
  • اخوان، مریم بیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهت‌دهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 43-61]
  • انصاری، آذرنوش نقش رسانه‌های اجتماعی در انگیزه‌های نوع‌دوستانه و خودخواهانه بر قصد‌خرید مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]
  • انصاری، آذرنوش تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و موسسه‌های مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 100-125]
  • انصاری، آذرنوش طراحی الگوی بازی پردازی در کیفیت خدمات آنلاین و تاثیرات آن بر رفتارهای مشتری در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 195-213]
  • ایرانی، حمیدرضا ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانال‌های توزیع چندگانه در صنعت بانکداری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 30-50]

ب

  • باشکوه اجیرلو، محمد پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]
  • بخشی زاده برج، کبری اثر استراتژی قیمت‌گذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
  • بینایی راد، محمد اثر استراتژی قیمت‌گذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]

پ

  • پورمیرزا، حمیدرضا ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]

ح

  • حسینی سرتشنیزی، مرضیه تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و موسسه‌های مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 100-125]
  • حکیم پور، حسین بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 227-255]
  • حمیدی زاده، محمدرضا بیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهت‌دهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 43-61]
  • حیدرزاده، کامبیز ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]
  • حیدرزاده هنزائی، کامبیز پدیدارشناسیپاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]

خ

  • خاشعی، وحید مدلی برای تفکر استراتژیک در صنعت غذایی ایران(مورد مطالعه؛ پسته) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 24-42]

د

  • درویشی، مریم مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]
  • دشتی پور، معصومه ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانال‌های توزیع چندگانه در صنعت بانکداری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 30-50]
  • دلخواه، جلیل نگاهی یکپارچه به استراتژی‌های خرید در سازمان: یک مرور حیطه‌ای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره پدیدارشناسیپاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
  • دهقانی سلطانی، مهدی شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 202-228]

ذ

  • ذبحی، علیرضا تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]

ر

  • راد، فاطمه ناسایی برنامه های آینده شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]
  • راغبی، محمد تاثیر ابعاد تمرکز استراتژیک بر سرمایه رابطه ای در شرکتهای خانوادگی و غیرخانوادگی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 51-72]
  • راه چمنی، احمد پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
  • رحیمی کلور، حسین تبیین سهم بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق استفاده از رسانه‌های اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]
  • رضوان، محمدتقی شناسایی و مدل‌سازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در هم‌آفرینی برند در کسب‌وکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]
  • رهرو، مهدیار نگاهی یکپارچه به استراتژی‌های خرید در سازمان: یک مرور حیطه‌ای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
  • روستا، احمد ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]

ز

  • زارعی، عظیم شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 202-228]
  • زارعی، قاسم ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 83-106]

س

  • سعیدنیا، حمیدرضا پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
  • سلطانی، محمود شناسایی و مدل‌سازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در هم‌آفرینی برند در کسب‌وکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]
  • سلگی، امید بیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهت‌دهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 43-61]

ش

  • شاه آبادی، ابوالفضل تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 129-145]
  • شاهسوندی، محمودرضا پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
  • شجاعیان، پری نقش رسانه‌های اجتماعی در انگیزه‌های نوع‌دوستانه و خودخواهانه بر قصد‌خرید مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]
  • شیخ سجادیه، محمد تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 129-145]

ص

  • صالحیان قرد، رقیه اثر استراتژی قیمت‌گذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]

ط

  • طاهری، غزاله شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 202-228]
  • طبائیان، ریحانه السادات طراحی الگوی بازی پردازی در کیفیت خدمات آنلاین و تاثیرات آن بر رفتارهای مشتری در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 195-213]
  • طباطبایی نسب، سیدمحمد تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و موسسه‌های مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 100-125]

ع

  • عبدالوند، محمدعلی ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]
  • عبدالوند، محمدعلی پدیدارشناسیپاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
  • عزیزی، شهریار ناسایی برنامه های آینده شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]
  • علی عطا الله التمیمی، جمیله مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]
  • علی یاری، مریم تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 129-145]

ف

  • فارسی، سجاد مدلی برای تفکر استراتژیک در صنعت غذایی ایران(مورد مطالعه؛ پسته) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 24-42]
  • فیض، داود شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 202-228]

ق

  • قاسمی همدانی، ایمان ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 83-106]

ک

  • کاظمی، سید حسین نگاهی یکپارچه به استراتژی‌های خرید در سازمان: یک مرور حیطه‌ای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
  • کاظمی، فاطمه تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]
  • کاظمی سراسکانرود، زهرا شناسایی پیشایندها‌ و پسایندهای‌ کاربرد هوش مصنوعی در تدوین برنامه بازاریابی با رویکرد ترکیبی: تحلیل کتاب سنجی و فراترکیب [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 73-99]
  • کردنائیج، اسدا... نگاهی یکپارچه به استراتژی‌های خرید در سازمان: یک مرور حیطه‌ای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
  • کنجکاو منفرد، امیررضا شناسایی پیشایندها‌ و پسایندهای‌ کاربرد هوش مصنوعی در تدوین برنامه بازاریابی با رویکرد ترکیبی: تحلیل کتاب سنجی و فراترکیب [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 73-99]

گ

  • گراوند، عادله پدیدارشناسیپاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]

م

  • محمدشفیعی، مجید طراحی الگوی بازی پردازی در کیفیت خدمات آنلاین و تاثیرات آن بر رفتارهای مشتری در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 195-213]
  • محمدی، محمد بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 227-255]
  • محمودزاده واشان، مهدی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 227-255]
  • مزروعی نصرابادی، اسماعیل شناسایی و مدل‌سازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در هم‌آفرینی برند در کسب‌وکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر نگاهی یکپارچه به استراتژی‌های خرید در سازمان: یک مرور حیطه‌ای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
  • مقصودی گنجه، یاسر تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]

ن

  • ناروئی، بهمن بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 227-255]
  • نیک آئین، آرزو ناسایی برنامه های آینده شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]
  • نیکخواه، یونس پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]
  • نیکخواه، یونس تبیین سهم بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق استفاده از رسانه‌های اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]

ی

  • یزدانی، ناصر تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]
  • یزدانی، ناصر تاثیر ابعاد تمرکز استراتژیک بر سرمایه رابطه ای در شرکتهای خانوادگی و غیرخانوادگی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 51-72]